بلور سبز جاودان

وبلاگ رسمی شرکت مهندسی منابع طبیعی و آبخیزداری

بلور سبز جاودان

وبلاگ رسمی شرکت مهندسی منابع طبیعی و آبخیزداری

بلور سبز جاودان

شرکت فنی مهندسی بلور سبز جاودان در سال 1387 با گردهمائی مهندسین منابع طبیعی فعالیت خود را آغاز کرده و محور تلاش های خود را بر مبنای تخصصی منابع طبیعی از جمله بهره برداری از محصولات فرعی جنگل و مرتع و تجاری سازی و فرآوری آنها متمرکز نمود. در این بین به سایر فعالیت های منابع طبیعی از جمله امور نقشه برداری، GPS و ... همت گماریده است.

بایگانی

محصولات غذایی بر پایه گیاهان داروئی

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

امروزه با بروز بیماریها مختلف انسانها به دنبال مواد غذائی هستند که عاری از هر گونه مواد افزودنی و شیمیائی باشد. بنابراین بدنبال این تقاضای جهانی، غذای ارگانیک یا طبیعی به مردم معرفی شد محصولات غذایی ارگانیک یا طبیعی به محصولاتی گفته می‌شود که بدون دخالت یا بدون مصرف آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی تولید شده باشد. در این میان فرآورده های حاصل از محصولات مرتعی علاوه بر موارد نامبرده دارای مواد مؤثره مناسب جهت بهره‌وری های کاربردی می‌باشد. با توجه به موارد یاد شده، شرکت مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بلور سبز جاودان با این هدف درسال 1389 اقدام به برداشت و فرآوری گیاهان دارویی مراتع نموده تا سرانجام به فرآیند فرآوری و تجاری سازی منتهی گردد .از جمله طرح های انجام شده شامل بهره برداری از گیاه کرفس کوهی، گون کتیرائی و شیرین بیان می باشد.

 

      

توانمندی علمی و صنعتی فرآوری محصولات جنگلی و مرتعی از جمله کرفس کوهی، شیرین بیان و چند گونه داروئی یگر می‌باشد و همچنین کتیرا که به عنوان یک ماده قوام دهنده در صنعت کشور استفاده می‌شود و به عنوان ماده اولیه کارخانه جات به کار می رود. 

                         

محصولات

پت ادویه پودر خشک شده از ساقه و برگ گیاه کرفس کوهی (کلوس Kelussia Odoratissima Mozzaff) در کارخانه به روش مکانیزه و با کد بهداشتی مورد تائید سازمان غذا و دارو در دو رنگ و در دو مش متفاوت از نظر اندازه دانه های پودر و بر حسب تقاضای مصرف کنندگان
 ترشی و عرق کرفس کوهی عرضه شده به صورت انواع بسته بندی های خانگی و تجاری



بسته های بهداشتی کتیرا (Galbanum Resin) جهت مصرف در صنایع آرایشی- بهداشتی

 

قلم های صادراتی شیرین بیان (Glycrrhiza Glabra) و برداشت عمده جهت عصاره گیری


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی